Duktig chey!

Fan va effektiv jag vart idag asså! :O (och jag har haft ett liv idag trots fysiken haha!)

Dagen började med drakaloppet. Jag och maja stod som två rumpelskunkar (fråga inte vad det är!) och hoppade av nervositet innan loppet skulle dra igång. JA, vi var nervösa. Tänk om jag skulle få håll? Tänk om mina ben skulle cp:a sig eller om man skulle bli kissignödig i mitten av loppet, en mil är ju rätt långt asså! hahah! Jag, Annie och Maja körde lite egen uppvärmning och sedan drog loppet igång. Tog det jäkligt chill i början och stannade inte vid vattenstationerna, så jag tog mig genom hela loppet utan att stanna, och på så sätt nådde jag mitt mål! Tiderna får vi reda på en annan dag, men jag och Annie gissar på att vi kom in på typ 59.99999 så då var jag ju under timmen också! Grajt!

Dock vare inte sååå jäkla smart att inte dricka över huvudtaget (gjorde ett försök på första stoppet men fick allt i ansiktet då jag snubblade på en sten samtidigt som jag försökte dricka..) asså jag skojar inte om jag säger jag trodde jag skulle svimma den sista kilometern. Allt började snurra och huvudet gjorde så galet ont. Sprang dock en kille jämte mig så jag tänkte "Äsch, svimmar jag så plockar han nog upp mig!" så det var bara till att fortsätta, och jag klarade mig! hade ju vart en najs syn å decka 0.5 km innan mållinjen. Då hade jag skrivit "fml" i pannan på mig resten av dagen :)

Efter detta kilade jag hem hit, lagade en omelett (ser godare ut än vad det är vill jag lova!) sedan drog jag hem till Annie och var där med henne och Maja. Vi tog oss igenom fysiken och åt vindruvor, och snackade en massa snackelisnack. vad skulle vi göra utan våran extra lärare! Annie, du är bäst! TACK! Jag fattar liksom nu, hur underbaaart!?

Googlade "rumpel" på google, och detta var deras modell över hur nervösa vi va! kalasbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0