Flygande grisar!

Herregud vad jag dog idag! Asså ah. (men de e lugnt, jag återuppstod igen!) Vi hade lektion i en sal mitt över 3:ornas klassrum så går vi liksom ut och in från vår sal för vi hämtar massa grejer från rummet jämte vårat. Jag stannar upp och kollar in i 3:ornas klassrum och där hänger en flygande gris i luften. O M G hahaha, roligaste idag (dock var hannas hak-hållare dåra bestående av en äppeljuicepaket också rätt så klockren..) i alla fall, asså ah shit vad kul det va, jag fick lite blickar på mig och kom på att det inte var min klass som såg mig stå och flabba åt en flygande gris i plast så jag återgick till mitt sen hehe.. tack för ett gott skratt i alla fall ni som hängt upp grisen. Sen går jag in där inne och vi ska lägga våra grejer där inför morgondagen, då hör jag Jonas fråga labbgruppen med grisen "Ah, men vad vägde grisen då?" asså jag höll på att börja gapflabba!! (och svara typ 200 kg på Jonas fråga..haha!) Vad väger en gris egentligen? You tell me :) 

Skolan gick snabbt och jag fick en jäkla massa skolarbete undanröjt så nu ska eftermiddagarna spenderas på roligare håll än plugg. NAJS! Skrev en tysk saga om en elefant som flyttade från djungeln in till sydney och blev känd.. bra fantasi eller vad?! Ahya, nu ska jag chilla och njuta av tanken att det snart är helg, snart sommar!
C ya!



flyg grisen flyyyyyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0