Fysik-koman är snart över!

Herre min guuud! Allt som cirkulerat i min hjärna de senaste fyra dagarna är fysik. Optik, mekanik, ellära, dynamik, termodynamik, elektrostatik osv. Jag tror ni fattar att mitt kursprov är imorgon, och även hur enorm min lycka är att kursen äntligen är över! Gosh va nice!!

Har dock hunnit med en del utöver detta också, hade en asbra helg och sedan har jag tränat en del! Så jäkla gött att fått igång min motivation igen! Liiike that a loooot! Igår blev det spinning och nu ska jag snart dra ut och springa min lilla runda! nice! Har dock fått en jävla huvudvärk just nu så ger den lite tid att försvinna först! ;) 

Helgen kommer förövrigt bli så galet jävla nice så det finns inte på världskartan. Kommer dock vara hemmifrån typ 4 dagar i rad men det kommer bli såhäär kul! Säger bara, fettonight med mina tjejer, fest på fredagen, fest på lördagen och en bal att kolla på på söndagen + asfint väder och kanske en middag på Punch! Kanonaas! Imorgon när provet är över vare lite planer på att "fira" vår frihet med en lunch i stan och sedan vet jag att det blir grille här hemma på kvällen! Lovely!

Nej, nu ska jag se till att få tummen ur röven och ta mig ut och springa en sväng. Tjingen på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0