Gash!

Nu sitter jag här igen som en liten fågelunge och är apahungrig!!! Ah, och idag är läget ännu värre, ingen hemma alls som ens kan joina en middag med mig. Sällskapsbrist här hemma ikväll! Funny! Ni förstår läget är såhär. Jag har inget liv idag, och inte imon heller för den delen. Vet ni vems fel det är? Fysikboken, men tack fysiken, TACK SÅ JÄVLA MYCKET DÅRAAA!! Blöh. Dock suger vädret stenhårt och alla andra måste också plugga till detta provet, då ingen i klassen vart särskilt aktiv på de senaste lektionerna så det är la bara till att bita i det sura äpplet och gasa på huh? ;) Sånt är livet liksom, man ska ta det med en klackspark. När sommarlovet är här och jag har mitt VG kommer jag vara stolt som en tupp och sedan ska jag se till att min sommar rockar fetare än fetast, eller vad säger ni mina kära vänner =D Kommer bli BÄST! Säger bara, Rohdos, Öland, maybe Turkiet, små resor med vänner, Gbg, kanske Stockholm, Köpenhamn, mysiga sommarkvällar och poolferre! Jag kan inte väänta liksom!! Åh!

Imorgon är det milen som gäller med skolan. Nu tar vi och plockar fram vinnarskallen under natten! (och laddar ipoden!) Jag ska klara denna veckan, mitt prov, allt!

Tur att man har en helg som närmar sig och då hoppas vi på roligheter! Tycker jag förtjänar att förtära lite alkohol och festa järnet med mina boys and girls. ;) (och på detta sättet göra mig av med mina resterande hjärnceller till måndagens prov..!) Har haft två sketa bra helger nu så nu tycker jag vi kör på en tredje! tredje gången gillt you know. Haha, såfall kommer denna helgen bli en av de bästa på lääänge! N to the a to the j to the s! återstår att se helt enkelt! 

Nu blire makaroner med köttbullar och mängder av ketchup! ♥♥♥


Hittade en bild som liknade min tallrik rätt så bra :) I♥ketachuuup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0