Helgerna är det vi lever för.

Jag har haft en asnice helg! Som vanligt vaknade jag cp tidigt som alltid efter en fest och har därför inte fått sådär jätte mycket sömn, börjar tröttna på den vanan asså men vafan shit the same.

Fredagen spenderades en snabbis i stan efter skolan, en snabb (och då menar jag jäklar snabb) fika med goa tjejer i solen och sedan bussen hem för att träna + fixa inför kvällen! Kvällen bjöd på god mat på Harry´s med Annie, Hana och Doddi, deras mat är underbar, och våra synonym skämt ännu underbarare!
"En svinäcklig shark" (tror den var så i alla fall.. haha)
sug på den ni! Kan ge ledtråd, man ska liksom tänka motsatt på allt. Askul (ni som inte tycker det är kulkråkor) hahha...tråkmånsar, fattar ni?! hahha *dör*

Efter käket drog vi bort mot Corner, dock fungerade inte våra stämplar sådär värst bra så vi hängde utanför med massa skönt folk, så det blev ju lyckat ändå! Alla är typ utanför? Gjorde dock inte oss någonting haha! Sedan drog vi ner mot Robert´s med lite folk och sedan bussen hem!

Igår vare det valborg som jag hade planer på att bojkotta (ja så tråkig var jag till en början, högtider är överskattade) men sen kom vännerna upp med en så bra ide om våran valborg så vi körde på! Det kunde jag ju inte bojkotta (töntig jag lät, fy skäms, valborg=party!) Men det blev lyckat och jag hade skit kul! Lite seg i huvudet är jag allt idag men annars mår jag mycket bättre än vad jag förväntat mig! Kul hade vi i alla fall! Vi började kvällen med att alla samlades hos Annie, vi tog fram lite iskall öl, satt i solen, grillade, snackade och hade det sååhäär mysigt! Sedan käkade vi, spelade fyllespel och bakade en tårta (som blev underbar nattamat när klockan gick mot tre!) senare kom det även lite folk och det blev någon form av chillfest eller något! haha, men det var nice och nu hade jag tänkt dra och käka innan jag typ hungrar ihjäl :O C ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0