Jag ska tydligen bli skogsmulle efter sommaren! ...

Gooood morgon mina loverbajsungartralalal!

Imorse började jag morgonen med att köra kemi provet i botten. Grajt start på veckan huh? ;) Ett g ska jag nog lyckas få men inte mer än så denna gång.. ahya. Efter att ha lyssnat på emo musik och cuttat runt lite var tankarna borta och nu tänker vi inte mer på det. Sedan hade vi fysik och svenska resten av dagen, och sen gick brandlarmet. Asså den där pipande grejen, tjuter ju lite då och då men nu var det tydligen något som hade hänt eller ah, jag vet inte! Skolan slutade vid två, vi fick lite info om en LUS grej vi ska göra i skogen i Augusti.. öh, skogen? hehe, ryggsäck, regnkläder, stövlar, kallt, sova i tält, sitta eldvakt. Låter som om jag kommer trivas som fisken i vattnet.. eller inte! Funderar faktiskt på att satsa på en rullväska! Undra om man har plattång i skogen..? haha, nää jag skojjar, nu överdriver jag. Det blir nog kul faktiskt! Man får liksom göra det bästa av situationen! ;)

Nu har jag vart hemma ngn timma, pluggat lite fysik. Helvete vad mycket jag har att lära mig, varför lär jag mig ALDRIG?! Börja tidigare mea.. suck på mig själv. Jaja, nu svidar jag om och drar in på spinning. Eller ah, först ska jag proppa en banan i käften så att jag inte svälter ihjäl under träningen.

Bajsbajshejdå jag är barnslig och har lyssnat på eric saade och lipstick idag. Wihoooooo.

skoooogen. Kan se mig sittandes på den stubben och tagga militär-look!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0