Måndag igen dåraaa.

fan va segt det är med måndagar asså.. jag dör.

Ah och nu ska ni få höra något hemskt :( Ah, imorse hade jag för det första ställt klockan på sex (tragiskt..) och sedan var jag mitt i en asrolig dröm så preciiiis när man ska få se vad som händer ringer klockan! Bajsbajs! Sedan vaknar jag dåra, och det är seriöst en iglo när jag drar av täcket! Jag ramlar fram till elementet, slår tån i skrivbordet och river ner lampan i golvet med täcket.. och elementet är iskallt! Vad fan!! jag, peronen som går med filtar på fester, vinterjacka på vårfester och en filt i skåpet i skolan. Mitt kära element! Nu är mitt rum som en iglo och detta måste fixas när mamma kommer hem. Ska nog prova trycka på "on" först men vem kan ha stängt av de liksom? :O

Jaja, nog om element (tänker på elefanter då..) och vidare till ngt mycket roligare! KEMI! Wihoooo. Jag har en labb rapport som ska lämnas in imorgon och jag har precis börjat. Det är kallt ute och regnar så det gör dock inte så jätte mycket att jag måste plugga idag. tyska har jag också en del att skriva och sen ska jag träna! jajamensan! Ahya, snart helg i alla fall, nu ska jag återgå till syror och baser. Jag har inget liv idag. Pussbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0