Överraskningsfest!

Till att börja med: Välkommen hem Oscar!!

Jag har nu orkat resa mig, hämta ett glas vatten och startat datorn! 3 timmars sömn är alltid trevligt, men kul hade jag i går i alla fall :D Det började med att jag drog hem hit efter skolan, drog ut och sprang en halvtimme och sen kom Hanna och Annie, vi låg lite ute i solen och sedan kilade vi in och fixade oss! Vid fem kom resten av tjejerna, då blev det cupcakes fixande och banderoll, ballonger och serpeltiner. Och sånna där pangpang grejer! Grillade hamburgare gjorde vi också! Vid tio tiden kom det mer folk och ferren drog igång. Hade en lyckad kväll, (full av cupcakes! hehe) och de sista drog vid tre, så ah då var det till att städa och en inte allt för glad mamma då jag kom på att det ska städas när hon ringer och säger hon är hemma om 5 minuter. Hehe, hade sån tur är lite efterfest-people här hemma (med oreos och nutella till fyllekäk) som hjälpte mig så jag tycker det var fint när hon kom hem (a) hehe..

jaja, nog om det, städa är tråkigt. Idag är det svin fint väder. Jag ska börja med att dra upp till campingen och köpa nybakta frallor (SOMMARKÄNSLA!) sedan ska jag se till att göra något av denna dagen. Hare! (kanin hihihi)

Lite sådär halvrandom bild, de andra kan jag lägga upp sen när jag orkar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0