Satan i Gatan!

Okej till att börja med har jag några konstateranden att göra!

* Veronica Maggio´s nya album äger. Och jag brukar hata svensk musik. hihi!
* Spaghetti med Ketchup är godaste nattamaten!
* Man klarar så jävla mycket mer än man tror. För jag klarade springa en mil i fredags tralalala.

Okej där hade vi dom! Nu ska ni få höra om min Fredag, som var så jäkla awesome. Fast än det var fredagen den 13:onde lyckades vi undvika oturen och fick en jäkligt bra kväll. Fan va kul jag hade! Ramlade in genom dörren här hemma strax efter sju imorse, så ah, vi hade en långt och najs kväll! Även om de två sista timmarna spenderades med vännerna sovandes i en bäddsoffa! haha!

Vi började fredagkvällen med thaimat här hemma med doddin, hans systrar, Anders, mi familia och Alice sköna polare Issa! As nice. Efter vi käkat drog jag hem till Annie och förfestade med tjejerna, riktigt mycket TJEJsnack och en hel del flumm. När vi var lagom lulliga drog vi till Doddis, sjungades med iphonen på högsta volym. (hej fjortis!) Väl framme var det bra drag typ, alla var taggade och hade förfestat så det var bara att dra igång! En massa dans och goda drinkar och en del öl! Sedan kommer vi till kvällens höjdpunkt, systemkassarna! Jag och Maja hittade två systembolaget-påsar. Dessa blev våra huvudbodnader under kvällen, vi underhöll folket genom att dansa i soffan med påsar över huvudet. HAHA, så jävla kul vare! Sedan satt vi ute på altanen och chilla ett gäng, filmade flummiga videoklipp i sovrummet och sjöng allsång typ. Fest i hela huset.. nanana!

När klockan blev tre kom de sista gästerna och vi var bara några kvar, vi skulle ha efterferre! Till att börja med lagade jag och Felix spaghetti och ketchup som nattamat, och bedde knäcke till folket somville ha, i know. Vi är grymma. När lägenheten såg hyffsad ut blandade vi några sista drinkar och sedan drog vi hem till Anniebannie på efterfest med Marcus och hans polare, Jonas och hans polare, vi, felix och Bazti! Haha, vi hittade lite klyftpotatis och aioli (jag gillade ju vitlök?:Sbajsapa!) Doddin och Oscar slängde sig även i poolen, GALNINGAR! När klockan gick mot halv fem drog vi fram bäddsoffan och sedan slockade folket lite här och var. haha. Klockan tio i sju satt sen jag och Bazti på busshållsplatsen påväg hem. Blodröda ögon (efter att ha somnat med linser+smink) sönderrivna strumpbyxor (efter att ha vart allmänt klantig) och en frilla vi inte ska snacka om. Vi va rduktiga som hann med bussen tycker jag Bazti även om vi var som levande zombies! :D

vid halv tolv idag drog jag med Mamma, sis och Anton to the VÄLA, bakis, huvudvärk och jävligt trött, men det funkade det också! En helmysig dag. Shoppade loss på H&M, fick med mig en bikini (även fast jag lvoade mig själv att inte köpa ngn på H&M iår.. ) nya underkläder och sedan en snygg Avslutningsklänning från en mysig butik som hette spirit stores! Asnice. nu äre kväll, och jag är så jävla död att jag inte orkar röra mig en meter utanför dörren. Skulle festat, eller åtminstone träffat folk, men jag är så seg så jag bestämde mig för att mysa till de med täcke, kudde, måla mina naglar och äta lite goda mackor och dricka te istället. Rätt mysigt det också faktiskt. Behövligt dock och jag får väl erkänna att jag är rätt pigg och taggad nu men då jag har kemiprov på måndag och kanppt pluggat äre inte smart att dra ut ikväll igen och inte sova inatt heller (de e ngt konstigt mellan min sömn och alkoholsida, de går liksom inte ihop hehe) Så ah, chill blire iväll, vare sig jag vill eller inte! Men jag får ju faktiskt träffa mina finingar imon ändå, vi ska nörda oss ihop och ta oss igenom kemin tillsammans, roligare, och enklare!

Sexig fjortisbild på mig och Maja med våra systempåsar på huvet.. kärlek till dom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0