Schteekväder eller vad?!

Herregud så varmt det vart idag, asgött!! Har legat ute i solen två timmar i förmiddags men sedan gav jag mig ut på äventyr fast lika bra det så man inte slutar upp som en chimpansrumpa.. (jävligt röd asså)

Anyway, helgen har vart asnice, bara umgåtts med en massa skönt folk och hittat på massa skojj och myst i solen, så det ska vara! =D Nu hade jag tänkt avsluta denna helgen med grillad kyckling, hasselbackspotatis och grillad majskolv på altanen med folket här hemma dåra! Tjingen på er!




3 bilder från våran lilla mat/förfest med killarna + girlsen här hemma, sedan la jag undan kameran annars hade den inte vart hel i slutet av kvällen, och förmodligen insmord i glasyr. Ja, jag älskade glasyren och det slutade med att jag satt med hela bunken + att jag matade alla andra.. hehe :)

(skulle visst publicerats igår..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0