26 maj.

O M G, det är fan snart Juni. Fattar ni, JUNI?! Herregud vad tiden går fort! får ju lite panik här va! haha.

har inte hunnit med bloggen på ett tag heller, men har vart så jäkla mycket i skolan helt enkelt + allt runt omkring. Jag hade fysikprov i Måndags som inte gick sådär värst bra.. menmen bara till att bita ihop och börja plugga ordentligt nu innan kursprovet! på eftermiddagen och kvällen var jag med Max, vi drog ner till stranden med hans kitepolare, han kitade och jag solade, perfect combination! ;) var faktiskt riktigt soft att ligga i en sanddyna och lyssna på skön musik och bara njuta lite. Sedan drog vi hem till Max, gick runt lite på stan och bara snackade. :)

Något inte fullt lika kul var tisdagen som började med coopers test. lyckades i alla fall spika mitt MVG, gött eller vad?! HAHA, Hanna och Mea, dom två lataste tjejerna i hela nian gick ut med MVG, vi som sprang tre kilometer på.. 22 minuter? Yes Box, we did it ;)

Något mindre kul är att jag hade tyska nationella idag som jag körde i botten. Lyckat mea.. klantarsle, förbannadehelvetesjävlabajsapak*kbajsahdampbajstyskahelvete. (okej för er som inte orkar läsa, jag är arg på mig själv!) så efter skolan drog jag, Annie, Lovisa och Johan in till stan och bara chillade runt och satt på Robert´s o typ 2,5 timmar. haha! Har dock en chans till med tyskan imon.. snälla låt det gå bra! Kvällen imorgon bjuder på 18-års ferre och jag är så stört jävla taggad på en fest kväll. En bra sådan! Känner på mig att morgondagen kommer bli underbar om jag bara lyckas röja undan lite fysik och engelskaplugg nu i natt.. hehe.
 
Imon kör vi på pardeyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0