Trippelboll!

Till att börja med, jag älskar vädret och att jag har en del roliga händelser inplanerade i min kalender som piggar upp ;) Mer om det när det kommer haha :)

Idag hade vi trippelboll i skolan. Det var faktiskt riktigt kul! Hade bara tänkt va med 8 minuter på morgonen (en halv innebandy match) men till min förvåning lyckades jag göra tre hela mål och fann liksom det roliga i att vinna hehe :D Så vi körde på, sedan solade vi och planerade sommaren och lyssnade på skön musik medan alla spelade fotboll. Sen vare volleyboll, vi hade kul, sjöng låter, gungade frigolitleksak och fjanatade runt och sedan visade det sig att vi var i final mot treorna. Efter mycket slit och stor vinnarkämpeglödanda, i dunno vad det heter, så slutade matchen 5-6, vi förlorade med ETT poäng! F A A N ! och det första jag gör när jag kommer in på planen är att fälla en kille i trean, alla treor buhuar och alla i min klass klappar, hehe oupsi (a) lite kul att jag var nära att skjuta en volleyboll i samma killes huvud en halvtimme tidigare.. sry dude!;)
Anyway, vi kämpade bra och nästa år, ja då jävlar tar vi dom!!

Efter skolan kilade jag till Espresso huset med Hanna, Annie och Amanda för en frapino/ischai och snacka om helgen och dess galenskaper. Galet mysigt. Nu har jag precis kommit hem, ska slänga i mig en banan och sedan ger jag mig in på spinning ikväll! Plugga hade jag verkligen behövt, men sol, vänner, frapinos och annat skojj är ju sååå mycket mer lockande. Ska faktiskt försöka ta tag i mitt skolliv imorgon, känns som evigheter sedan jag gjorde de nu men det är ju sooooommmaaaarrrr!?


Känner mig så fräsch och fin så varför inte publicera två vrålsexiga bilder på mig tagna för några days ago. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0