Max 18 år!

Igårkväll var vi hos Max och firade honom ordentligt! Vid sex drog jag dit och sedan började vi med att käka asgott kött, potatis och grönpepparsås, och en asgod tårta! Körde lite roliga spel och flummade en del innan alla andra kom!

Vi hade en najs kväll med skönt folk, en hel del snack och dans! Roligaste var ju när jag och Maja buggade, jag tappar Majas händer, hon gör en snurr och landar pladask på golvet! HAHAH! Ah, så kan det gå när inte haspen är på! (inte för att det passade in men sure!) Idag är jag lite seg i skallen men sitter ändå nertryckt i fysikboken. Yippieyaay! Känns sådär lagom kul.. mitt sommarlov är väldigt behövligt nu! har nog aldrig vart så skoltrött som nu.. hehe.

Ikväll blir det i alla fall 25-års middag och sedan vidare på fest förmodligen! Najs najs fågelbajs, kanske kan stå ut med fysiken om jag får middag + ferre som "belöning" ;) haha! Nu ska jag återgå till fysikens värld! Tjiiing!







Tycker Annie´s pose kan avsluta detta inlägget! Tack för en asnice kväll Max och hoppas din 18 års dag ägde! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0