2011-11-10

Tionde november idag då! Tjena macarena vad tiden går får man väl säga. Helt galet, om en månad är det julkalender, lussebullar, december, adventstid, jul och hela grejen, ah ni vet själva! Idag var eller ah, det är väl fortfarande torsdag! Dagen till ära fick man som sagt sova. ääälskar min säng på morgonen, så sjukt underbar och slippa stressa på morgonen. Drog in till stan vid elva och mötte som sagt Hanna och Annie. Vi gick till Yoss och åt sjukt god lunch innan vi kilade iväg på en timmes matte i skolan. Sen drog ja goch tjejerna åter in till stan, BikBok hade halva priset på ALLT i affären så nu är jag några hundra spänn fattigare.. Spara pengar, haha inte enkelt när massa fina kläder lockar!! Åh, har vääärldens beslutsångest också om jag ska ha tröjan i svart eller grå/lila. Jobbigt läge jag vet! :)

Nu är jag hemma med syrran och Anton i alla fall. Hade tänkt ta och skriva klart min svenska uppsats nu lite snabbt sedan får jag se vad som händer! Pussen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0