Corner med tjejerna!

Vi körde på en girls night out igår! (+ Johan! haha) Vi började med förfest hos Annie sen drog vi oss mot stan. Planerna var att dra till Robert´s som hade något event grej, men där var asmycket folk så vi kom inte in -.- Drog bort till Corner istället och spenderade kvällen där! Dansgolvet blev vårt andra hem under gårkvällen och jag tackar mig själv att jag tog boots istället för klackisar! Fett läskigt var det dock då en tjej ramlade ihop mitt på golvet och fick epilepsi anfall typ, usch sånt är så sjukt läskigt! Vakterna tog i alla fall hand om henne så jag tror allting gick bra! Kvällen blev inte jätte sen för mig, var väl hemma vid två då jag har tusen saker som ska göras och skickas in i skolan idag. Men tack för kvällen tjejer, bra kväll! I eftermiddag ska vi till pappas grav och göra fint. Det är fars dag och världens finaste pappa ska uppvaktas! Jag älskar dig bästaste buppu-pappa.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0