Det går bra nu!

Allting rullar på och livet känns allmänt bra! Stora tummen upp för det!

- Har fått prata med min älskling och skrattat en del, åh bara en vecka kvar, sen ligger jag i en varm famn igen! L Y C K A !
- Har lyckats kämpa mig igenom höstterminen hittills i alla fall och dessutom nått mina mål fick jag veta på utvecklingssamtalet! Good chey!
- Lyckats börja läsa allt det jag ska prata om på universeum, stört skönt att kommit igång!!
- Morgondagen innebär sovmorgon fram tills halv ett! Ska dock luncha med Annie och Hanna inne i stan, gödde!
- Fredag innebär Götet med skolan, sen pardey pardeeeey!!
- Lördag bjuder kanske på en utgång och massa dans..? who knows. 
- Vi har en studentfest att rocka och sedan kommer Max hem dagen därpå!

Denna vecka kommer gå galet snabbt, en känsla jag har liksom!

Puss & hej leverpastäääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0