Göteborg & shopping!

Tjena mittbena! :D

Idag har jag spenderat dagen tillsammans med Hanna i Göteborg. Kände att våran tradition behövde återupplivas en aning! yeey, alldeles för länge sedan nu! Drog upp med tåget vid tio och vi var hemma i kära Halmstad igen vid halv åtta nu ikväll. Awesome dag! Det blev först en runda inne i femman-huset. Jag hittade en silvrig t-shirt (hej pardey!!) och ett najs linne inne på Bling. Efter femman-huset kilade vi på sightseeing, typ haha, vi skulle hitta en persisk restaurang som Hanna ätit på innan, jag "fattade precis vilken hon menade" och började guida oss. Helt fel.. hehe. Då fick vå åka lite göteborgsbuss (häftigt i knoooow!) och sedan vandra en sisådär aslång bit! haha! Efter att ha sprunigt efter hannas iphone-gps (tack gode gud för sånna grejer) och frågat oss runt så hittade vi rätt! Så himmla god mat verkligen! och Underbar vitlöksås som man inte luktade vitlök av hehe. Moomms!

Efter lunchen blev det ännu mera shopping, we love! Blev ett par jeans till mig och ett par till Hanna, de satt som en SMÄCK, så dessa fick de bli för oss båda! Hittade även en asgossig tjockiströja på sällsynta H&M och underklääääder. (asså hur säger man de i singular, underklad?) Sen tog vi en fika på Cappucino innan vi gick mot tåget hem igen. Planerade upp helgen en aning och åt läkerol hela tågresan typ haha. Åh jag gillar göteborg! tror jag skulle kunna tänka mig både Götet, Sthlm och Lund nu dåra, alltid något! ;)

nej nu är jag hemma och tröttare än tröttast i benen efter tio timmars utflykt! Hade tänkt slå på någon film, öppna fönstret sådär asmycket så det blir sviiinkallt i hela rummet och sedan krypa ner under täcket! Lär somna på två sekunder, men det gillas!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0