Helgen som vart!

Jag vet att jag varit en del off bloggen på sistone men jag har spenderat varenda dag med min älskling sedan han kom hem. Helt underbart att ha honom hemma!! Finns inget bättre än att vara med den killen! Helgen har också tillbringats med Max och en massa vänner. I fredags hade jag lite skola att gå i och sen var det hem och fixa sig som gällde. Duschade och gjorde mig iordning innan jag drog in till Max. Där hade hans mamma lagat helt underbart god mat som vi satt och njöt av. Så mys att vara där hemma och äta middag igen, har saknat det! haha. Efter middagen kom Victor, då blev det drinkar, vin och öl. Förfest helt enkelt. Det vankades fredag och vi drog till corner. Drog dit vid elva tiden och sedan hade vi riktigt kul! Mötte även upp Annie och Julia där, sjukt kul! Efter kvällen på corner drog vi hem och sov och mös hos Max! I Lördags var det öppet hus och en bakis mea som gällde. Yeey. Labbade kemi och fysik. Blö! Efter det drog jag hem till Max igen för mys framför Avatar/sova middag. Haha. På kvällen lagade vi Tacos och bara chillade hos älskling, sen drog han till jobbet och jag till mormor en liten sväng då huset här hemma var fullt av fest folk. Vid ett var jag hemma och åt upp kladdkaksresterna och lite godis och sen kom Max och sov hos mig. Tror vi satt uppe och snackade med alice och Anton tills klockan hunnit bli halv fyra. Då var vi trööötta! Söndagen blev det matteplugg här hemma när Max kilat hemmåt. Det gick sådär haha, så på kvällen drog jag och Bazti in till Max som skulle tävla i bartending på Mårtensson. Var faktiskt mycket folk och jag och Bazti kände väl oss en aaaaning felklädda men ahya! Grymma var dom i alla fall! Och tredje platsen gick till min älskling, du är bäst!! Så sjuukt glad för din skull! Att Fox & Anchor vann hela krog-grejen var också sjukt kul! :D Efter en sån vinst blev det naturligtvis till att fira med goda drinkar! Landade i Max säng strax två inatt så ah, skolan var seg idag, men det var det värt! Nu ska jag glo lite tv sen kanske träffa Max! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0