Hey hey duracell.

Vill bara påpeka att jag har så gaaalet mycket överenergi just nu och känner mig som en duracell kanin och skulle mer än gärna springa ett marathon. typ.. haha!

Anyway..

..Idag har jag faktiskt skaffat mig duktighets-poäng! Imorse bestämmde jag mig för att inte bara sega hela dagen som det annars lätt blir att man gör på lov hehe.. Så jag gjorde en feting god frulle, slog på ett program jag missat nu i veckan (bron för er som undrar, asspännande!!*dör*) sen tog jag elva bussen in till stan. Sprang några ärenden, sånt där som att byta kläder man köpt i onödan (konstig festtröja?) och låna om en försenad bok så Annie slipper få böter för att jag är en så extreeeemt seg läsare. Hejhejhej jag är kass på att läsa böcker, tycker det är fett onödigt och slöseri med tid.. bokhelvete. Tråkiga jävla bok som någon tråkig tant-nobellpristagare skrivit -.- dö bok döööö! Jaja, man är ju smart och tar en kort i alla fall, 100 sidor. Jag överlever nog!

Nog med boksnack. Nu kollar jag lite spy-kids och har precis bytt till lite bekvämare kläder! Var stört rastlös innan idag och hade tankarna på att dra ut och dansa av mig men det slutade med att jag ska träffa mina kära vänner hos Hanna! Riktigt mysigt, så jag klagar inte! Har nada esplanada pengar att bränna på alkoholhaltiga drycker just nu för den delen heller då vi var i Göteborg igår och brände en del hehe ;) Jag sparar mig tills nästa helg istället, eller imon i alla fall (varför jag skulle ha mer pengar då har jag inte en blekaste aning om! hehe, men sånt brukar ordna sig liksoooom!)

Nej nu ska jag vara lite social här hemma och hjälpa mamma med käket innan jag drar. Ikväll blire Pita med kycklingt, äckligt gott! (vafan säger man så för?! cp jue)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0