Min älskling är på hemmaplan igen!

ÄNTLIGEN med stooora feta bokstäver. Min älskling är hemma igen och nu äger livet igen. Nu är jag hel igen liksom. Åh så stört underbart att ha dig hemma! Helt ofattbart hur mycket jag saknar honom och hur mycket han betyder för mig!! Igår kom alltså Max hem, jag drog in och mötte honom vid tåget och sedan släppte vi inte varandra den kvällen vill jag lova, haha. Vi drog upp till max först sne hem hit då Alice fyllde år så blev det käk och cupcackes som syrran och Anton gjort! Awesome ;) Kvällen spenderades i en varm pojkväns famn med massa mys, pussar och "crazy stupid love" på datorn. Kan ni gissa vad jag ska göra ikväll? Sova hos Max? SÅKLART! :D Men först ska jag på vapnö julmarknad och mysa runt med mamma och farmor, provsmaka massa glögg och sånt grejs och äta vildsvinskebab, det är underskattat! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0