Söndagsfika på g!

God morgon puddingar! ;)

Igår var det lördag, och alla helgona dagen eller vad det heter. På förmiddagen hängde jag bara runt med mamma och Anders och fixade lite ärenden, vi valde grejer till utbyggnaden, bytte lite grejer i stan och jag hittade finaste jackan ever! Fan, nu har jag beslutsångest som bara den! Ska jag köpa den eller inte, vet inte om jag behöver fler jackor alltså, men åh! Den var helt underbar, som en bal på slottet.. höhö, ja vi kollade askungen häromdagen!

Efter att hängt med lite småärenden hämtade Julia och Annie upp mig på MAXI`s parkering. haha! Vi bestämde oss för att göra något spontant. Eller så spontant som man kan göra i halmstad, så vi tänkte att vi drar in till stan för en mysig lunch/fika. Vi parkerar och drar oss mot Robert´s, så jääävla mycket folk! Det var inte bara vi som ville fika hehe.. så vi kilade vidare till vattenporten, där luktade verkligen bajs med stort B så där kunde vi inte stanna. Drog till Bar mezo men dom hade bara öppet till halv fyra. Sen drog vi till Hava Java men dom hade inget gott, då drog vi till broktorpsgården men dom hade stängt. Asså HAHA, det var verkligen hopplöst!! Slutade med att vi fick ett bord på regnbågen i alla fall, så där satt vi och hade det mysigt ett tag med lite gott! Bra eftermiddag, yeye. Kvällen bjöd på thai-mat och chill. Har haft en lugn helg, men rätt så skönt faktiskt! Taggar galet till nästa helg istället, då jävlar slår vi klackarna i taket!! ;)

Idag är det söndag och jag har precis gått upp typ! Ska in och möta upp min Manda vid halv två för att slå oss ner på Robert´s ett tag och bara snacka skit och mysa. Har inte träffat den tjejen på hela lovet, så det var verkligen på tiden tyckte vi! kalasbra!

Nu ska jag dra och klä på mig, sminka till mig osv. har fått TRE jävla finnar på rad, e jag ett fan av dom tre muskitörerna eller varför valde dom just mig? :( buhuh, eller dom där stjärnorna som sitter tre och tre? hah, mongoface men det är trevligt. Säger bara en sak - cover all mix. I`m lovin it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0