Veckan har dragit igång & vi taggar studentfest!

Då var det tisdag och veckan är igång igen! igår var det måndag, vilket innebar skolan och en eftermiddag omkringspringandes på stan! Fick fixat en present till syrran som blir 15 imorgon, haha tänker verkligen aldrig på att hon bara är 15, känns som om vi är jämngamla! Ahya, de e la bra, tycker jag i alla fall! Kvällen bjöd på tv-mys och sedan kom Lisa till oss efter sin träning så vi gjorde iordning lite goda ägg och keso mackor och fortsatte glo på en kriminalserie! naajs! Idag äre tisdag alltså, min älskling är påväg hem och det äger så jävla extremt hårt!! Yeeey! Asså ni fattar inte hur jag saknar den killen nu. <3 Idag har jag skola till länge.. ska upp till götet på möte vid två sedan ska jag hem fort som fan! Svida om och bli en prinsessa sen dra iväg på förfest för att sedan köra en awesome studentkväll på MOON med alla treor. Min utklädnad blir törnrosa, höh vaaackert! Ahya, det kommer bli underbaaart med lite party såhär en grå tisdag, åg tagg tagg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0