18-års firande för Doddin!

God morgon!

Uppe med tuppen! yeah right.. hehe. Stört skönt att få sova ut i alla fall, sedan slog jag bara på en film imorse och låg kvar och halvsov under täcket. Hörde att det ösregnade utanför så min motivation till att kliva upp var väl ungefär lika med noll. haha.

igår dåra, vi firade som sagt våran Doddin som fyllt 18 och bjöd på födelsedagsfest! Mycket najs! Vid åtta kom gänget hit, vi körde lite förfest och sen drog vi hem till pontus strax efter tio! Och vi hade fetaste presenten! Hahah, ettorna (eller tvåorna) på vår skola hade vart på Liseberg och vunnit en sån där asstor daim ni vet? Ah, den låg i datasalen och hade legat där x antal dagar så nu tyckte vi att det var dags för daimen att gå på äventyr! Så den tog vi hem, fyllde med godis, pyntade med ett biokort och vips, där hade man en present! Det gillas!

Tack för igår doddin, hoppas du hade en riktigt lyckad födelsedagsfest!! :)

Nu ska jag se om jag kan styra upp denna dagen *läs eftermiddag* och göra något vettigt! ikväll blire kanske mölle med Annie och några mer om alla var sugna? Dom har chokladvecka, det får jag ju typ inte missa! och imorgon blir det VÄLA med flickorna! En riktigt tjejdag med massa shopping, how lovely!?

Jag och Doddin, fulla & glada i sommras! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0