baka baka liten kaka!

God morgon!

Hade en tjejkväll igår med tjejerna borta i frösakull! Vi drog in vid nio till bion, så vi skulle hinna köpa gottis och sånt! Hanna och Jenny skulle hämta biljetterna och jag och Julia köpte popcorn och choklad. Sen kommer vi bort till dom andra och då har inte vårat köp gått igenom på nätet, så vi hade inga biljetter! hahahah! Så typiskt! Men men, vi gjorde det bästa av det och drog bort till hemmakväll, hyrde en riktig tjejfilm och sen drog vi återigen hem till Annie (och julia med sina biopopcorn, haha!) och kollade filmen och hade tjejsnack! Riktigt mysigt ändå!

Idag tog jag en sovmorgon, en lång sådan! Nu har jag börjat baka/plugga här hemma. Vi ska ha släktfest för doddin här hemma i eftermiddag och jag fixar tårtorna as usual! ;) Blir en chokladbomb med maräng ovanpå och en sussi-kaka, skit goda båda två hoppas vi på! Nej, dags att ta tag i historian, har fetaste provet imon och det får jag fan inte kugga!! babaii!

Och dessutom har jag fått sakna-max-attack efter att ha legat och messat med honom hela morgonen. Helt galet hur man kan älskar någon så mycket, och sakna någon så mycket! Bara 3 veckor kvar!! ♥


Här har ni en bild på vad jag bakar! haha, mumsigt eller vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0