En grym helg!

Jag har haft en så awesome helg, lika awesome som nutella på en amerikansk pannkaka, då fattar ni hur awesome huh? ;)

Igår drog jag, mamma, syrran och mormor ner till VÄLA under dagen. Älskar VÄLA, och särskilt nu när dom har bygt om! Vi asade runt där nere i uppemot sex timmar, haha. Vi shoppade, jag hittade en ny vinterjacka och urgulliga trosor, hihi (a). Syrran hittade också lite stuffs och sen slog vi oss ner för turkiskt käk. omg, det var FÖR gott och jag luktade väl lagom mycket vitlök efter den lunchen.. hehe ahya that´s how we do it! Vi avslutade med en sista runda i butikerna innan vi satte oss i bilen mot kära Hstd igen. på hemvägen drog vi inom kusinen och sa hej och pysslade med honom lite, mysunge!

hem hit sen, fixa iordning mig och sminka om mig, sen drog jag hem mot Annie bannie för förfest med tjejerna. Säger bara girl´s night out! Vi förfestade med vin, drinkar (hahhaa..!!) och lite god cider innan vi tog bussen in tjugo i elva. Robert´s skulle tydligen ha någon form av premiär så vi tänkte börja med en fördrink där och sen dra vidare! Kvällen slutade på Corner, jag och mimmi kände oss som tanter som drack "sex on the beach" (fan va god den är!!) och sen några goda shots! Skit kul kväll hade vi verkligen tills stämpel-bruden började krångla med oss efter massa bajs, så då drog vi till la cocaracha i typ 10 min innan det blev dags för kebabbakäk på aladin! Trevligt trevligt! Bumsade i sängen vid fyra och nu har jag fått min underbara skönhetssömn.. eller inte! haha.

har precis ätit frukost, och ja, klockan är två. men som sagt, that´s how we do it. Idag ska jag inte göra sådär väldans mycket, hade tänkt träna men helt seriöst är jag för seg i kroppen. Ska ta och röjja upp på mitt rum, skicka in min engelska och sen ska jag kanske ta och börja läsa min bok som ska vara klar i svenskan inom en snar framtid. Jag tar tid på mig med böcker as you know. :)

Pussochhejleverpastej.



Tre goa bilder från förfesten med tjejerna innan min 18-års fest drog igång här hemma! Hittade dom på kameran imorse, alltid trevligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0