En kväll på Robban

God morgon!
Pigg och utvilad ligger jag i sängen med datorn i knät. Igår var jag här hemma och pluggade matte på dagen, fikade även lite med moster, Göran och lilla Elliot som kom förbi och sa hej. Sedan kom mormor hit på middag och vi åt god kyckling med pasta! Underbart gott! Annie och Hanna tyckte sen vi skulle dra på äventyr, haha! Så dom kommer hit med bilen och hämtar mig, till en början sitter vi väl i bilen en timma och snackar (typ haha hann bli helt immigt i hela bilen) sen körde vi in och satte oss på Robert´s för tedrickande och tjejsnack hela kvällen, riktigt längesen och väldigt mysigt! Tack flicks! Och herregud, asså man såg INGENTING när vi körde vissa sträckor in till stan, det var så jävla dimmigt, vi körde 25 km/h och såg absolut nada, haha Annie ska ha medalj för att vi inte körde i diket! (y)

Ligger nu och glor lite film, rätt kass dock. Har som sagt ett matteprov imorgon och ligger back i engelska så någon timme idag måste jag i alla fall ägna åt matteboken och dess formler, hade dock vart sugen på en tripp till VÄLA.. hmm kanske kan lyckas få till det med? Syrran är inte hemma annars hade jag tänkt dra med henne på träning, ahya, lite matteplugg och filmkollande blir det först i alla fall sen får vi se!

Imon är det måndag, veckorna bara ruuuusar iväg tycker jag. Måndagar är dock chill, och efter imon har vi inte särskilt mycket att göra i skolan heller, så jävla underbart! Blir även min måndags-träningskväll som vanligt imon, haha, hela gänget drar ner där sen hem och käkar någon wierd middag, faktiskt mysigt och jag gillar måndagar nu! hatade dom mer än allt annat på jorden innan..typ! :D  

Nu ska jag återgå till min film. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0