Fribergs med flikksen!

Amen go kväll alla glidare. Eller ngt annat klyftigt ni vet! :D

Sitter just nu i soffan och kolla på bonde söker fru med mami och Anders! Har precis slängt i mig middag också, det blev falafel med pasta och lite blandade såser, chillisås, ketchup etc. ;) Faktiskt riktigt gott!

Tidigare idag var det skolan som gällde, vi räknade ut vilken periodtid grisen Bacon den andre hade bland annat, sen lite matteräknande för oss på naturlinjen är ju inget ovanligt precis! Efter skolan och en übersnabb labb tsm med min labbMaja, drog jag med Annie och Hanna till stan. Där mötte vi upp Mimmsan och Julia, sedan gick jag och mina kära vänninor till fribergs och slog oss ner bland alla andra fina damer. Haha, nä, men jag älskar friberg där sitter verkligen såå blandat folk. Massa man känner igen vid vissa bord och vid andra sitter ett gäng damer och dricker te och vid ett annat sitter en barnfamilj och käkar chokladbollar. Så mysigt och gammalt ställe! :)

Mimmi körde mig hem sen, jag drog med mamma till MAXI och handlade och hämtade ut mitt bankkort! Imorgon har jag en låång sovmorgon, sen ska jag hem till farmor och få hjälp med engelskan och tillslut ska kvällen avslutas på Bull´s med alla mina tjejer! Så himla bäst!

Åh, denna helgen kommer bli så awesome! Nu ska jag fortsätta kolla bonde-programmet. Puss på rumpan alla rumpnissar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0