Fribergs, träning och nybakat!

Tjeeena tjeeena!

Åh, jag har haft en toppendag! :) Vaknade imorse av att jag låg och log.. haha konstigt i know med that´s true. Vaken och ler klockan 06:00 en måndagmorgon, yepp that´s me! Ungefär som folk som skriver " om jag någongång ser en leende löpare ska jag prova på att jogga en runda." jag ler ofta när jag tränar, haha e jag knäpp? Sjunger med i låtar gör jag också, alltid!

jaja, nog om det! Idag hade vi matteprov i skolan, kuuuul! Jag trodde jag kunde ALLT, var asglad när jag lämnade in provet sen kommer man ut från klassrummet och märker att svaren inte är lika de andras för fem öre?! KILL ME! AHHH, jag ORKAR inte med naturhelveteslinjen ibland asså. Ahya, jag blir i alla fall godkänd, men mitt Vg är nog lika rökt som emils skinka. Yes boxen! Ahya, whatever, annars kom jag på att man kan ju alltid jobba som hora nere i Thailand eller ngt.. mitt liv har en reservplan ialla fall, skiter skolan sig ska jag dra till andra sidan jorden, hitta ett najs jobb och leva livet ut till  100 & och stanna där. Gifta mig ska jag dock göra i Las Vegas någon dag. Oh yeah! Party rocker´s in the hooousee tonight. Nä serious talk nu dåraaa!

Efter skolan drog jag, Hanna och Annie till stan, letade outft tills studentfesten den 11 oktober (kommer äga feting fett och jag ska vara panda) sedan drog vi till fribergs för fika. Riktigt goda chokoladenbollen hade dom! Love love. Sen drog jag ner till form och körde ett spinningpass tsm med the gang. Skulle kört Cs WORX men höll på att spy efter spinningen så valde att stå över.. hehe. Najs å spy i salen bland allt folk. Mummmmaaa. Hemma blev det brödbak, sjukt gott med hembakat bröd till frukost, så underskattat. Sen slog jag och Lisa oss ner i soffan med kvällsmat och glodde pengarna på bordet och hollywoodfruar. Trevlans trevligt!

nu glor jag CSI, sen blire kriminla minds. Love that. Imorgon blire en kort skoldag, en sväng till sjukgymnasten och tejpa fötter, få övningar osv. sen ska jag slå mig ner på bibblan och skriva engelska uppsats och läsa en svensk roman. Kul, verkligen. hehe. Onsdag måste jag fixa en debatt tills torsdag också men sen är jag nog rätt fri faktiskt från skolan den kommande veckan, och helgen längtar jag galet till, är liiiite skoltrött och mami sa nyligen att vi ska till VÄLA på lördagen! Trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0