Full fokus & en sjukling!

Amen tjena tjena!
Blä! Säger jag bara, jag har lyckats bli sjuk, vilket suuuger. Jag pallar inte! Ahya! Så dagen idag ska spenderas dels i mitt badkar med ansiktsmask, hårinpackning, måla naglar och bara ta det lite lugnt och delvis framför SATC med lite marabou och Hannas kvarglömda poppisar (a) Men sedan ska jag köra full fokus 100 % på historian och engelska uppsatsen. Ska jag ändå bara sitta inne en dag som denna (ösregn & kallt) kan jag väl lika väl röjja undan plugget. Japp, så nu ska  jag sätta igång. Antiken, Romarriket, flodkulturerna och medeltiden är vad jag kommer få tillbringa min tid tillsammas med! Kanske lite civila rättigheter också! KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0