Fysikenplugg i mängder!

Tjena macarena!
HUr e läget dåraa? Med mig är det okej.. lite ont i halsen och öronen men annars rullar det väl på haha! Snackade ett tag med min älskling på skype igår, åh herreguuuud vad jag saknar honom nu!! Vill bara krypa ner i hans famn och pussas å mys! men nänä, här befinner man sig ungefär 1 dyng bort med flyg, och flyg flyger ju faktiskt rätt så fort så jag får väl stå ut en månad till utan min Max hos mig! Bajsapa!

Imorse trodde jag att jag skulle få vara ledig, men icke sa nicke, Mats fanns tillgänglig i skolan mellan 8 och elva för att hjälpa oss med fysiken och helt ärligt vore jag riktigt jävla osmart om jag inte tog chansen att få hjälp så jag drog dit. Okej då.. vid nio satt jag i skolan sen jobbade vi flitigt faktiskt!

Efter skolan kilade jag hem och gjorde väääärldens godaste lunch. Asså mea is the kock (stavar alltid fel på egelska så skriver kock på svenska nu!) det blev i alla fall mathavre med tonfisk, tomatsås, chillisås och en god sallad. VA?! Tycker ni det lät äckligt?! Meh.. :( hhahha, ah de lät som skit hörde jag när jag tänkte högt vad jag skrev, men det var verkligen asgott! Duktig chey, hörde jag att ni ville ha recipeptet eller? ;) hahah..

Sen drog jag till sjukgymnasten en stund, gjorde lite övningar och sen hem. Nu sitter jag med datan lite, tagit en paus från fysiken, det behövdes! Sitter med tjejerna på fb och styr upp en girlsnight imon, det kommer äga!

Nu ska jag kila ut och stoppa in ännu mer fysik i huvudet. Jag dör litegranna här hemma!


Såhär såg jag ut idag! En godtröja från MONKI, dojjor från DNA och jeans från Gina den fina! Åh har lust att shoppa och luncha lite imon i stan, ska nog ge mig på ett försök att locka med mig Hanni på lunch och lite klädprovningar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0