God morgon!

Söndag! Så jäkla skönt faktiskt! Brukar vanligtvis avsky söndagar, men idag, I´m lovin it! Hanna kilade hem vid ett tiden igår, då tog jag och röjde upp här hemma och kollade lite tv innan jag däckade i min sköna säng, haha de finns ju inget goare än en skön säng när man är sådär läskigt trött!! Ah, anyway, jag hade världens häftigaste drömmar och fick sova enda till 11 imorse, det har nog inte hänt på veckor, happy girl! Imorse gick jag upp och blandade en inpackning till håret och geggade i, den bestod av äggula, olivolja, yoghurt och honung. Och nä, inget jag rekommenderar, inte jätte najs faktiskt. Kändes mest som om jag varit i matkrig och fick tvätta håret typ 3 gånger.. hehe, färdiga hårinpackningar är nog mer passande för min del i alla fall. Sedan slängde jag ihop ett mini bröd till frukost, är så galet trött på allt köp-bröd och jag mår illa av min jävla gröt nu. Dock blev det ett degit, kladdit yoghurtbröd.. inte så värst gott. Tur att jag inte ska bli kock haha!

Söndag var det idag ja! Jag sitter och söndagsslappar just nu, ska snart slå på en film, sen ska jag ut och övningsköra en sväng med Anders i eftermiddag och ikväll ska jag ut på Gillberg´s och käka god mat! Perfekt avslut på en jobbig vecka och en as mysig helg! Imorgon är det måndag, och helt ärligt, så känns det inte så jobbigt! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0