Höstlov!

Hej hej bakis chey! Tjeeeenaaaräää folket! :D "Jag blir aaaaldrig bakis" så lät det igårkväll och imorse hade jag världens inte-roligaste huvudvärk! Ahya, vi hade en asnice kväll igår på underbar med massvis av dans och goda drinkar! Vi kunde nog inte hittat ett bättre sätt att inviga lovet på!

Efter skolan igår drog jag med Annie, Mimmi och Hanna på stan och vi satte oss och tog en fika och snacka skit på Robban. Haha, så mysigt! Börjar faktiskt gilla att hösten närmar sig.. mysa med en kopp varm dricka med sina tjejer efter skolan på ett fik, mysiga tröjor och mörka kvällar. Det är faktiskt helt okej! ;)

Efter stan kilade jag hem hit för en dusch och en massa fix innan tjejerna kom vid åtta för förfest! Vi stannade här till elva sedan begav vi oss mot stan och underbar! Massa folk, precis som förra gången! Haha, kul & ont i fötterna hade vi när kvällen var slut och jag deckade här hemma runt halv fyra imorse! Och då kom klant mea fram. Jag tänkte vara tyst och smidig då mami & Anders skulle upp tidigt, problemet var bara att domhar satt upp en slags grind, (HAHA), vid våra sovrum för att inte katterna ska störa på nätterna (dom är matgalna monster!!) den grinden var ju lagom lätt att se inatt i mörkret! Lyckades man väcka hela huset kanske? Ont i foten fick man också :( hahha...

Idag är det lööööördag och det innebär fäääääst! Först ska jag lägga mig och dö lite under mitt täcke med en film och vila upp mig litegranna. Sedan ska jag fixa och trixa lite och sen kommer det folk hit för förfest ikväll igen! Underbart! (nä, vi ska inte till underbar igen, höhö)

HÄJDÅ LINGONTÅ!

Faaailad pussmun heeey! *ekorrsfnatteskratt ihihihih*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0