Jobbiga jävla måndag!

Herreguuuud vad jag är trött!!!

Jobbigt med en måndag dåra? äh, jaop. Imorse trodde jag det var fredag på bussen, men sån tur hade man verkligen inte hehe. Stolt att jag i alla fall tog mig till skolan i tid, lyckades ha en lugn frukost (ett måste) och dessutom hålla mig vaken under kemin första lektionen. Godkänd på provet också, tralalala. Dundernöjd! Mindre nöjd med matten, ett G, sure, bättre än inget men jag ville ha Vg, jag vet att jag kan! Ahya, kanske ska få komplettera upp så jag är nöjd där med dåra!

Efter skolan och lite planering inför studentferren imon så drog jag in till stan, köpte smink tills imorgon och drog ner och sprang ett antal kilometer nere på FORM. Lovely! Svettig och mysig på bussen hem, mums! Hemma blev det en lååång dusch, fysikplugg ngn timma sen provsminka mig och prova min awesome kostym tills imon som mamma sytt till mig. TACK mami, hon är underbar, min mamma! <3

Nu sitter jag, Alice och Anton och kollar "Pengarna på bordet." har tryckt i oss ost och broccolisoppa och en massa blue keld. haha. :) nej, jag kommer däcka tidigt ikväll, så jävlar kör vi imorgon! Stuuuudeeentfeeest!

Osminkad träningschey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0