Lördag & en latte!

god morgon! Precis hemkommen från Julia där vi då hade tjejkväll igår. Så jävla mysig kväll med alla mina flickor! :D Vi lagade god mat och sen plockade vi fram chips, dipp en massa läsk och satt och snacka massa tjejsnack hela kvällen. Vid ett tiden kom vi på att det hade vart gott med en kladdkaka så då blev det storbak i köket.. hehe, läskigt gott var det i alla fall! Vid tretiden däckade vi i Julias säng och där fick jag sova jämte en Hanna som både skrattar och snackar i sömnen! hahah, herregud vad jag skrattade åt dig gumman, jag lyckas alltid sova jämte pratglada människor de gånger jag sover över med folk ? haha!

idag är det lördag och jag är nu hemma. home sweet home! Har en huvudvärk och halsont som inte vill ge med sig och en uppsats att skriva. Bra kombination! jaja, det ska nog funka! I eftermiddag ska jag övningsköra lite också så jag hoppas detta släpper! ikväll blir det antingen en utgång med Amanda och Annie eller en mys och dricka te kväll med min Hanna tror jag! Något ska vi nog lyckas styra upp! Mamma och Anders skulle iväg och syrran drar på ferre, och ensam sitter jag inte! Fy, jag och mina ensam-problem hehe, hatar verkligen att vara ensam, känns så..ensamt?!

Nej, nu blire kaffe så jag piggnar till! Säg inte att jag ska börja bli beroende av det nu också.. dricker det i alla fall med sugarör så mina tänder inte blir gula å fula! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0