Mea goes good chey!

Chalabado!

Tycker alltid man börjar inläggen med "hej" "hejsan" "god morgon" osv, så nu ska detta bli "min" grej, mitt nya hälsningsord!

Idag har det vart en go och glad kexchokladdag. Ja, ni vet en sån gottedag. typ? Skolan började vid tio med matte, som börjar bli tråkigt (eller svårt, kan defineras på olika sät..) och sen en debatt som vi körde i botten, minns inte ens vad jag snackade om, sen två timmar projekt. Vår pjäs kommer äga bananas!

Efter skolan drog jag in till stan och ner på FORM, där blev det hårdträning minsann. Aslänge sen jag fick köra ett riktigt konditionspass så det var så jävla underbart att få springa skiten ur benen igen, haha! Efter det kilade jag bort till hemmakväll och införskaffade mig lite gott till ikväll, det är ju ändå fredag trots allt! (a)

Nu ska jag vara lite social här hemma, sen ska jag lägga mig i ett varmt bad och bli lite fräsch! myyys! En ansiktsmask ska jag nog också lyckas kladda på! Och lite tända ljus. Perfekt en höstdag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0