Middag & bio!

igårkväll hade jag en myskväll med min Hanna at her place! Vi poppade popcorn, dippade grönsaker och planerade upp lite roligheter! Funderade även lite på kommande studentfest temat och hittade fetaste kostymerna, HAHA synd bara att de är så jävla dyra. En vandrande pruttkudde exempelvis, asså HUR kul?! Vi dog! Anyway, temat är film, jag funderar på att vara tingeling eller Marylin Monroe (ingen aning hur kvinnan stavar sitt namn!) men vi får väl se, blir spännande! Hittade en grym outfit igår men får se hur stabil min ekonomi är den 15 november om man säger så hehhe.

Idag då? Det är lördag, klingar perfekt i mina öron! Jag har precis gått upp, käkat lite och nu ska jag slänga mig i duschen. Skulle nog kila med mamma på lite ärenden sen och hjälpa henne att handla inför imon då vi ska fira doddin här hemma men ikväll drar jag mig mot frösakull. Det blir middag hemma hos Annie med henne, Julia, Mimmi, Hanna och Jenny, sen beger vi oss mot stan för biomys! Crazy, stupid love står på schemat! Hoppas verkligen den är bra!

Nej, nu ska jag slänga mig i duschen, eller nä inte slänga mig de gör ont :( Och påtal om ingenting så vaknade jag upp under min pälsväst imorse, hur fan då är frågan! Hahah..

Asså kolla, så jävla kul! Hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0