Mot Bullen med kullen!

Tjingeling!
Åh vilket bra humör jag är på! Haha, vaknade av att jag gapskrattade imorse åt Annie som skulle öppna en grind i drömmen. Hahahh, ah så började min dag. Skolan gick assnabbt, hade min goa torsdag med endast två lektioner och sen var jag good to go. Tog med mig min engelskauppsats och kilade hem till farmor. Fick hjälp med grammatiken litegranna och sen satt vi och bara snacka skit någon timma innan hon körde mig hem hit. :)

Hemma nu och hade tänkt fixa till mig lite granna! Annie kommer om en timme och plockar upp mig sen så ska vi in till Bulls och käka hela kullen! (eller alla tjejerna om de lät bättre!) Ytterts mysigt! Imorgon är det äntligen helg, äntligen fredag, och jag har sovmorgon! Tjoho! :)

Nä, dags att förflytta arslet in mot garderoben och hitta något skapeligt att ha på mig. Stövlar, tajta brallor och någon kavaj hade vart rätt snyggt ikväll, lite stilrent sådär ,) kanske skulle ta och trippa över till morsans sko-garderob och leta stövlar hehe (a)

Tjingen i bingen på er!

maybe babyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0