ÖB:s underbara reklamer!!

Tjooooo.

Asså HAHAH, jag såg en så jävla rolig reklam nyss. Ö:B´s reklamer, så jävla underbara! HAHAHAH!

Dessutom är det ju måndag idag, lite skrattretande hur mycket plugg vi har men annars äre bra! Eller ah, sjuk är jag typ men man blir inte mer sjuk än man gör sig ibland, så nu e jag inte sjuk :))) (sov bara med kläder under duntäcke inatt och kunde inte prata igårkväll, göööööddddääää!) Nä, jag vill ha helg & bli kry, ut och röjja litegranna med girlsen, det hade vart asnice! Jag e taggaaaadd! We will see! Jag har i alla fall en hel vecka full av plugg framför mig till att börja med, redovisningar, bokläsning (?!?!?) kemiplugg & historia! Ska nog röjja undan lite redan nu ikväll, resten får vänta, man kan ju inte stressa liksom haha! (a)  

Annars har jag vart i stan en sväng efter skolan, skulle till banken men smarthead som jag är så fastnade på Vero Moda och när jag kom ut (med en tröja rikare =D) så hade banken naturligtvis stängt..missade de med 10 min, hehe fail oupsidoupsi! (a) Kilade till sjukgymnasten efter detta och fick lite övningar att göra så mina knän ska bli bra! yippie yaay :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0