Studentfesten!

Ojojoj, en trött mea som skriver idag vill jag meddela. Ska snart dra ut i köket och klicka igång kaffebryggaren, det behövs om jag ska orka dra mig igenom den hög med plugg som ligger fint på mitt köksbord.. som dessutom inte verkar vilja minska!..öh.

Igår i alla fall! SÅ kul vi hade, jag hade en awesome kväll som zebra! På eftermiddagen trodde jag att jag hade blivit sjuk (okej jag är typ det men ah..palla?) jag skakade som en utter i skolan av köldskador, och då hade jag ändå dubbelt lager på mig (y) och huvudet ska vi inte prata om. Fy fan! Säger bara AJ! Så jag kilade hem efter skolan, la mig i soffan, i med lite panodil och koka en kopp te. Sen mådde jag bra igen! haha, hur gött som helst verkligen, så jag klarade mig hela kvällen (okej drinkarna gjorde väl sitt också, men bra mådde jag i alla fall!) Nu är dock huvudvärken tillbaks, kanske av lite delade anledningar men jag tror jag håller på att åka på något skit. Pallar inte bli sjuk! Dock har vi ju haft sjukstuga här hemma de närmsta dagarna så det skulle inte förvåna mig, haha.

Nej nu kör vi en sammanfattning av gårdagen! Efter mitt vilande här hemma och tillfrisknande slängde jag mig i duschen sen började jag sminka mig och sen hoppade jag i min outfit. Tack igen underbara mami, den ägde! Drog sedan bort till Hanna där hon och Annie var. Vi fixade oss det sista, tog en liten (stor) fördrink och åt underbar mat! Sådär tagga upp innan liksom, ett måste nästan! Tack girls! :) Sen körde mamma och Anders oss till förfesten, där möttes vi av flugor, en banan, en kokosnöt, en rosa panter, en papegoja, bananplanta, träd och en massa jägare! Haha, åh jag älskar maskerader!

Vi förfestade typ två timmar, sen skulle vi dra in till stan, då hade jag självklart glömt min biljett hemma! Good job där ja! Tur man har en snäll mami som fixar så jag fick den i alla fall haha! In kom vi, astaggade och hade så jäkla kul hela kvällen! Våra pepparkaksshots försökte vi fixa fram med bartendern sög. (sry bruden) jaja, vi får dra till corner och dricka dom då! haha!

Imorse var ett HELVETE att ta sig upp. Vi vaknade hos Annie, inte fullt nyktra men det gillas, slängde på kostymerna, tryckte i oss lite frulle och kilade till skolan igen. en lektion sen hem! Underbart skönt att få däcka i sängen på en gång och sov ett bra tag. Nu sitter jag med fysiken och tragglar mig fram, fy fasen, det börjar bli svårt nu kan man säga! Bajsapa!!

Hejsvejs, nu måste jag verkligen kila!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0