Tisdag idag!

Idag är det tisdag, och en dag närmare tills jag får återse min älskling. Gosh I miss you! ♥

Skolan gick väl bra, var sådäääär lagom pigg som man alltid är med en dag bestående av kemi, matte och annat naturigt. Vid tolv drog jag mig iväg från skolan för skulle till sjukgymnasten. Tog en lunch med mamma och Anders inne på Spis&Deli då skolmaten var skunk. Beställde en riktigt god kycklingsallad och är fortfarande proppmätt, cred till deras sallad, och aioli, åh så underbar! haha.

Sjukgymnasten dåra, när jag väl kommer dit (till hans TILLFÄLLIGA kontor) på Actic får jag reda på att han flyttat tillbaks till Amadeus kliniken -.- kuljul. Så ska förmodligen dit imorgon efter skolan eftersom han glömt säga till mig att han hoppat tillbaks till söndarummet. ahya that´s life i guess. Satte mig på bussen hem, mötte Lovisa och nu är jag hemma. Redo för ännu mer skola, herregud, det börjar bli mkt plugg nu asså! :o jag ska sätta mig och skriva klart engelskan och förhoppningsvis kommer ngn vart i min förbannade bok -.- Ikväll äre tv-kväll för min del! Halv åtta hos mig, top model, house och criminal minds!

Tjongelong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0