Tisdag!

Och snart är skolveckan över. Haha, känns inte som om jag har någon skola efter onsdagens sista lektion, jag tackar och tar emot! :)

Idag var det skola i alla fall, helt dööööd på fösta lektionen men det fick gå! Efter det hade vi kemiprov, vi pluggade 40 minuter innan provet, och thank god för det för annars hade det inte vart kul! Men! Nu kom lilla jag ihåg det vi nyligen repeterat så jag tror faktiskt provet gick bra till och med. Herrejesus. Tack till Maja och Annie, mina räddande änglar som tryckte in kemin i huvet på mig haha. Skoldagen rullade på och efter typ 3 timmars håla där vi skulle jobba "projekt" kilade jag mot mami som skulle hämta mig. Vi drog till ortopedtekniska, jag fick springa på löpband och vi kollade mina fötter. Nu är jag hemma med ett par perfekta träningsdojjor och skriver lite engelska. Thank´s mami! Mina knän kommer bli bra, yippieyeeey! Nu hade jag tänkt röjja undan engelska innan jag får gå på höstlov, men fan va skönt det ska bli! LOV! Och jag och tjejerna har redan bokat in både VÄLA på måndag och en tripp till Götet med stort G på torsdag. Sedan har vi ju underbar på fredag som jag hoppas ingen har missat?! Åh, fy fan va gött. Nej skriva klart bara sen så! Dock har jag samma jävla problem som jag haft sedan femman, hur fan ska jag få plats med allt jag vill ha sagt om civila rättigheter och viktiga personer på 3 ynka sidor?!?! (okej.. lät jag som en nörd nu eller vad.. hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0