Tjejkväll!

Äntligen fredag!
Veckorna rullar som sagt på, jäkligt snabbt! :o Imorse började jag dagen med ett fysikprov.. ah, lagom kul kan jag tala om! Det var typ svårt så det gick väl sådär skulle jag gissa på. Men ahya, jag gjorde mitt bästa, fett stolt över en svår uppgift som jag förmodligen klarade i alla fall! yeey good cheey! Efter skolan drog jag och Hanna in till stan en snabbis. Sen hämtade Mimmi och Julia upp oss, så drog vi och plockade upp Annie på skolan och sen åkte vi mot MAXI! Handlade mat och sånt gott till ikväll! Vi ska nämligen hem till Julia på en tjejkväll, laga mumsig mat och baka kladdkaka! kolla film och sova över ska vi också göra, hela gamla tjejgänget! Så mysigt! nej, nu ska jag slänga på min onepiece och cykla bort till Julia! Tjingen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0