Underbar!

God morgon snyggingar!
Hur är läget?
Igår var det som sagt fredag, underbara fredag som spenderades på Underbar här i halmstad med fina vänner. Efter skolan som slutade vid två kilade jag och Hannibajs in till stan för att fixa en present till Josse och en fika på Skånskan, har verkligen fastnat för det stället, deras te är helt underbart! (Fan va mycket underbara och underbart de blev helt plötsligt!) Ah, i alla fall, sen mötte vi upp Annie, kilade hem och rakt in i duschen. Sminka, välja kläder och fixa inför kvällen.

Vid halv sju blev jag upplockad och sedan åkte vi till Josse, där bjöds det på tjejmiddag med vin, jättegod mat och en massa gottis! :) Vid tolv tog vi bussen till stan och spenderade natten på Underbar, helt sjuuuukt mycket folk! Asnice! 18, äntligen! haha!

En snabbis inom donken hann vi med och sen hem hit och landade i sängen strax efter fyra! Vaken nu, hade tänkt dra upp och käka frukost nu och sen ska jag se vad jag ska göra av denna lördagen! Något ska nog lyckas bli av, haha. Ni får ha det så bra så hörs vi imon! pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0