VÄLA med brudarna!

Hejhej!

Sitter i soffan nu och har hällt i mig en STOR kopp kaffe! Haha, blev så galet trött i bilen på vägen hem så nu var det välbehövligt! ;) Älskar verkligen att åka bil när det är lite mörk och dimmigt ute, så sjukt mysigt! I alla fall, vi har haft en skit mysig dag på VÄLA! Vid halv elva imorse kom Mimmi och Julia och hämtade upp mig så drog vi och hämtade Annie och Hanna också sen drog vi iväg. Det blev lunch (grekiskt ofc!) lite shopping och en mysig fika! Hittade en skitsnygg skjorta med öppna axlar..okej det lät skumt hehe men den var ball, me like a lot! Inviger den nog nästa partykväll!

Hemma nu som saaagt och har piggnat till igen (tack kaffekoppen, du hjälpte!), shopping ett gäng tjejer är ansträngande ibland ;) höhö.. ska ta och träffa alla nu framåt kvällen igen, alla skulle bara hem och fylla magarna med lite käk! Mammsen är på silverkurs så jag ska alltså fixa middag. Hahah.. ah då blire antingen gröt, mackor eller köttbullar dåra, ni behöver inte säga något, jag ÄR mästerkock, jag vet! Jag kan faktiskt både bränna ris, överkoka pasta och tillaga potatis lika hård som en sten! How lovely?! ♥

Hare gött hörrni! Nu måste jag kila! Förresten, min älskling är hemma om bara 16 dagar! Åh! Lycklig chey!



Pusselussen på er dåraa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0